Γλώσσα:
Για το σπίτι: διαβάζω τη θεωρία που γράψαμε στο τετράδιο Γλωσσικών Ασκήσεων για τις εγκλίσεις και γράφω Εξακολουθητική και Συνοπτική Προστατική κι Υποτακτική (4 συνολικά) για τα ρήματα: παίζω, μιλάω, επιτρέπω, δουλεύω, αρχίζω.
Θυμίζω ότι θα κλίνω τα ρήματα σε β' ενικό και β' πληθυντικό.
Επίσης, ασκήσεις 2 και 3 στις σελίδες 25-26 στο βιβλίο Μαθητή.
Στο σχολείο γράψαμε ορθογραφία, έγιναν η άσκηση 1 στη σελίδα 25 στο βιβλίο Μαθητή και γράψαμε θεωρία στο τετράδιο Γλωσσικών Ασκήσεων.
Γεωγραφία:
Παρακολουθήσαμε τη ζωή των μαθητών σε νησιά με μικρό πληθυσμό.
Φυσική:
Για το σπίτι: σελίδες 40-41 στο βιβλίο Εργασιών (να ξέρω το νόημα, όχι να τα μάθω απ' έξω. Θα πρέπει να αναγνωρίζουν τις ενέργειες σε ένα σώμα.)
ασκήσεις 1, 2 στη σελίδα 42 στο βιβλίο Εργασιών
Στο σχολείο διαβάσαμε τις σελίδες 40-41 στο βιβλίο Εργασιών και τη σελίδα 24 στο βιβλίο Μαθητή.
Για το σπίτι: διαβάζω τη θεωρία που γράψαμε στο τετράδιο Γλωσσικών Ασκήσεων για τις εγκλίσεις και γράφω Εξακολουθητική και Συνοπτική Προστατική κι Υποτακτική (4 συνολικά) για τα ρήματα: παίζω, μιλάω, επιτρέπω, δουλεύω, αρχίζω.
Θυμίζω ότι θα κλίνω τα ρήματα σε β' ενικό και β' πληθυντικό.
Επίσης, ασκήσεις 2 και 3 στις σελίδες 25-26 στο βιβλίο Μαθητή.
Στο σχολείο γράψαμε ορθογραφία, έγιναν η άσκηση 1 στη σελίδα 25 στο βιβλίο Μαθητή και γράψαμε θεωρία στο τετράδιο Γλωσσικών Ασκήσεων.
Γεωγραφία:
Παρακολουθήσαμε τη ζωή των μαθητών σε νησιά με μικρό πληθυσμό.
Φυσική:
Για το σπίτι: σελίδες 40-41 στο βιβλίο Εργασιών (να ξέρω το νόημα, όχι να τα μάθω απ' έξω. Θα πρέπει να αναγνωρίζουν τις ενέργειες σε ένα σώμα.)
ασκήσεις 1, 2 στη σελίδα 42 στο βιβλίο Εργασιών
Στο σχολείο διαβάσαμε τις σελίδες 40-41 στο βιβλίο Εργασιών και τη σελίδα 24 στο βιβλίο Μαθητή.