Μετά από ψηφοφορία, οι μαθητές επέλεξαν να γράψουμε το επαναληπτικό διαγώνισμα Φυσικής αύριο Τετάρτη!
Γλώσσα:
Για το σπίτι:
1) ορθογραφία (την πρώτη παράγραφο σελίδας 19 στο βιβλίο Εργασιών)
2) άσκηση 3 στη σελίδα 23 στο βιβλίο Εργασιών (αφού πρώτα συμβουλευτώ τη θεωρία)
3) να κλίνω στο τετράδιο τα επίθετα η έξοδος, η πρόοδος
Στο σχολείο γράψαμε παραγωγή γραπτού λόγου (άσκηση 3 σελίδα 27 στο βιβλίο Μαθητή), αφού πρώτα διαβάσαμε την άσκηση 1 στις σελίδες 19-20 στο βιβλίο Εργασιών.
Μαθηματικά:
Για το σπίτι:
ασκήσεις εξάσκησης στο τετράδιο
Να γίνει στρογγυλοποίηση:
στα δέκατα: 5,198
στα χιλιοστά: 9,9999
στις εκατοντάδες: 6.986
στις χιλιάδες: 129.900
στα εκατοστά: 145,896
στις μονάδες: 9,87
στις δεκάδες χιλιάδες: 999.999
στα χιλιοστά: 8,0999
στα εκατοστά: 6,198
στις χιλιάδες: 79.674
Στο σχολείο μάθαμε σε ποιες περιπτώσεις χρειάζεται αύξηση στη στρογγυλοποίηση.
Γεωγραφία:
Για το σπίτι:
τη σελίδα 15, το Γλωσσάρι στη σελίδα 17 στο βιβλίο Μαθητή και να παίξω το παιχνίδι
Στο σχολείο διαβάσαμε τη σελίδα 15 στο βιβλίο Μαθητή (οι εικόνες εδώ μας βοήθησαν να καταλάβουμε καλύτερα τις νέες έννοιες), ενώ διαβάσαμε και για το γεωγραφικό παράδοξο.
Εργαστήριο δεξιοτήτων:
Έγινε μια πρώτη εισαγωγή κι ενημέρωση για το τι είναι τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, με τα οποία θα ασχοληθούμε φέτος. Πρόκειται για τέσσερις διαφορετικές θεματικές ενότητες, κάθε μία εκ των οποίων θα διαρκεί 1.5-2 μήνες.
Ξεκινάμε με το Εργαστήριο Αλλάζουμε εμείς, όχι το Κλίμα από τη θεματική ενότητα Φροντίζω το περιβάλλον.
Σήμερα χωριστήκαμε σε ομάδες, παρακολουθήσαμε τα παρακάτω βιντεάκια, συζητήσαμε και προβληματιστήκαμε.
Το Κλίμα της Γης και η Ανθρώπινη Δραστηριότητα
Η Κλιματική Αλλαγή & οι Συνέπειές της
Η αντιμετώπιση της κλιματική αλλαγής