Για όσους ρώτησαν για τα αποτελέσματα των αξονικών εξετάσεων,
με χαρά σάς ενημερώνω ότι ήταν απολύτως καθαρές.
Για όσους δε ρώτησαν, πάλι καθαρές ήταν.
Για το σπίτι:
1) θυμάμαι πώς χωρίζω τις λέξεις σε συλλαβές.
2) άσκηση 5 σελίδα 44 στο βιβλίο Μαθητή.
3) θυμάμαι τη διαφορά ανάμεσα στα επίθετα και στις μετοχές που έχουν θέση επιθέτου.
4) άσκηση 10 σελίδα 48 στο βιβλίο Εργασιών.
5) παίζω το αντίστοιχο ηλεκτρονικό παιχνίδι.
Μαθηματικά:
Για το σπίτι:
1) θεωρία σελίδα 142 στο βιβλίο Μαθητή.
2) σελίδα 13 στο βιβλίο Εργασιών.
Ιστορία:
Για το σπίτι:
1) διαβάζω τις σελίδες 200-201 στο βιβλίο Ιστορίας.
2) Συμπληρώνω τα κενά:
Η Μικρασιατική Καταστροφή ολοκληρώνεται με την υπογραφή της Συνθήκης της Λ............, σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα χάνει την Ανατολική Θ............, τα νησιά Ι............ και Τ............ και τη Σ............
Αποφασίζεται ανταλλαγή πληθυσμών, Μουσουλμάνων και Χριστιανών.
Το διάστημα ανάμεσα στους δύο παγκόσμιους πολέμους ονομάζεται Μ............ . Στο διάστημα αυτό, η Ελλάδα κλήθηκε να υποδεχθεί πάνω από 1.000.000 π............, οι οποίοι έπρεπε να στεγαστούν και να εργαστούν. Επειδή όμως ήταν πιο καλλιεργημένοι και μορφωμένοι από τους ντόπιους, λειτούργησαν θετικά για την οικονομία και την παιδεία των Ελλήνων.
Το ............ (χρονολογία), ο Μεταξάς (που είπε το ΟΧΙ στους Ιταλούς το 1940) επέβαλε δ............, δηλαδή χούντα. Στην Ευρώπη, το κλίμα μύριζε μπαρούτι και πόλεμο, αφού σε διάφορες χώρες ανέβηκαν φασιστικές και ν............ κυβερνήσεις.
Κάθε κενό βαθμολογείται με μία μονάδα.
Γεωγραφία:
Για το σπίτι:
1) σελίδες 132-135 στο βιβλίο Μαθητή.
2) ασκήσεις 1, 2 σελίδα 59 στο βιβλίο Εργασιών.