Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Γλώσσα:

1) θεωρία τις αντωνυμίες. Γραμματική σελίδες 114-118. Αν κάποιος ξέχασε το βιβλίο στο θρανίο του, μπορεί να διαβάσει από εδώ.

2) θεωρία: Για να ξεχωρίσω αν ένα μου είναι προσωπική ή κτητική αντωνυμία, πρέπει να δω αν μπορεί να αντικατασταθεί από τις λέξεις σε εμένα (οπότε είναι προσωπική αντωνυμία) ή τις λέξεις δικό μου (οπότε είναι κτητική).

Π.χ. Μου έδωσε μια πίτα. Αντικαθίσταται από το σε εμένα, οπότε είναι προσωπική.

Ο Δημήτρης έφαγε το λουκούμι μου. Το λουκούμι είναι δικό μου, οπότε είναι κτητική.

3) Εργασιών σελίδα 10 άσκηση 4

Μαθηματικά:

Προβλήματα που λύσαμε στην τάξη. Θεωρία η λύση τους:
1) 200 φαντάροι πάνε στο πεδίο βολής για σκοποβολή. Θα ρίξουν 40 σφαίρες έκαστος. Αν τελικά 40 φαντάροι πάνε για αγγαρεία στις αποθήκες, πόσες σφαίρες παραπάνω ή λιγότερες θα ρίξει ο καθένας από τους εναπομείναντες για σκοποβολή φαντάροι; (μέθοδος των τριών)

2) Η Τζουλιάνα έχει κάνει 2 λάθη σε 3 ορθογραφίες στο Β' Τρίμηνο. Αν έγραφε πάντα το ίδιο σωστές ορθογραφίες, πόσα λάθη θα έκανε συνολικά όλη τη χρονιά; Θεωρούμε ότι θα γράψουμε 60 ορθογραφίες στην ΣΤ' τάξη.

Προβλήματα για το σπίτι:
1) 5 εκατοστά η απόσταση Αθήνας-Άμφισσας στο χάρτη. 210 χιλιόμετρα στην πραγματικότητα. Να βρεις την κλίμακα του χάρτη.

2) Ο χάρτης έχει κλίμακα 1:200.000. Αν η Δέσποινα ξέρει ότι η απόσταση Πειραιά-Καλύμνου είναι 183 ναυτικά μίλια (1 ναυτικό μίλι=1,852 χιλιόμετρα), να βρεις την απόσταση πάνω στο χάρτη.

3) Πόσους ακόμα υπαλλήλους πρέπει να προσλάβει ο εφοπλιστής Λευτέρης, ώστε να βγαίνει σε 5 εργάσιμες μέρες η δουλειά του γραφείου του; Τώρα χρειάζονται 8 εργάσιμες οι 10 υπάλληλοί του.

ΚΠΑ:

σελίδα 35 έσοδα έξοδα Δήμου












Και πάλι νέο πρόγραμμα!

Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα Θρησκευτικά Γλώσσα ...