Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020

Τρίτη, 24 Μαρτίου 2020

Αγαπητοί γονείς και παιδιά, για χρονικό διάστημα που δε γνωρίζω,
θα πρέπει να σταματήσουμε την κανονική ροή των μαθημάτων
και να περιοριστούμε σε επαναλήψεις, μέχρι να έχουμε
νεότερες εντολές από το Υπουργείο.

Γλώσσα:

Για το σπίτι:

1) διαβάζουμε τον λόγο του Κολοκοτρώνη στην Πνύκα (σελίδες 105-106).
2) άσκηση 1 σελίδα 106

Επίσης, όσοι επιθυμείτε να δείτε το άρθρο σας δημοσιευμένο στην εφημερίδα, παρακαλείσθε να στείλετε τα κείμενά σας σε μορφή word. Αλλιώς θα πρέπει να αντιγράψει τόσα κείμενα ο Μάρκος και δεν πρόκειται να του ζητήσουμε να κάνει τόση δουλειά. Θα το κάνει ο καθένας μόνος του.

Μαθηματικά:

Για το σπίτι:

Να λυθούν τα προβλήματα:
1) Ένα εξεταστικό κέντρο κορονοϊού έχει 12 υπαλλήλους και μπορεί να εξετάζει 140 δείγματα την ημέρα. Πόσους υπαλλήλους θα πρέπει να προσλάβει ακόμα για να εξετάζει 210 δείγματα; (να λυθεί με πίνακα ποσών και τιμών)
2) Τώρα που έχουν αραιώσει τα δρομολόγια των λεωφορείων, μία κυρία περιμένει στη στάση στη Βούλα και παρατηρεί ότι το Α1 περνάει κάθε 50 λεπτά, το Α2 κάθε 45 λεπτά και το Χ96 κάθε 60 λεπτά. Αν περάσουν τώρα ακριβώς και τα τρία, βρείτε σε πόσα λεπτά θα ξαναπεράσουν και τα τρία μαζί από τη στάση της Βούλας.
3) Θέλουμε να μοιράσουμε 400 μάσκες, 250 τεστ κορονοϊού και 3.000 ζευγάρια γάντια σε ίδια πακέτα, όσο το δυνατόν περισσότερα. Πόσα πακέτα θα φτιάξουμε; Τι θα περιλαμβάνει μέσα το κάθε πακέτο;

(Για τα προβλήματα 2 και 3, θυμηθείτε πώς βρίσκουμε το Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο και τον Μέγιστο Κοινό Διαιρέτη)

Ιστορία:

Για το σπίτι:

μπορούμε να παίξουμε ξανά το ηλεκτρονικό παιχνίδι της Επανάστασης. Για τους πολύ θαρραλέους, υπάρχει και το αντίστοιχο με τις φορεσιές.

Γεωγραφία:

Για το σπίτι:

μπορούμε να παίξουμε ξανά το παιχνίδι με τις σημαίες της Ευρώπης.

Και πάλι νέο πρόγραμμα!

Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα Θρησκευτικά Γλώσσα ...