Γλώσσα:
Ανάγνωση: σελίδα 74 (όσα παιδιά δυσκολεύονται, θα διαβάσουν μόνο το πορτοκαλί περίγραμμα)
Ορθογραφία: Οι τέσσερις φίλοι περπάτησαν τρεις μέρες και τρεις νύχτες, ώσπου τελικά βρήκαν τη μακρινή χώρα.
Αντιγραφή: 3 φορές την ορθογραφία
Τετράδιο Παραγωγής Γραπτού Λόγου:
Αινίγματα:
1. Τέσσερα αδερφάκια αγκαλιασμένα, σε ένα σεντουκάκι είναι κλεισμένα, τι είναι;
2. Βόδι δεν είναι, κέρατα έχει, γραμματικός δεν είναι, γράμματα γράφει, τι είναι;
3. Αν κι ο θρόνος μού ταιριάζει, θέση μου είναι το περβάζι, τι είναι;
4. 360 γερανοί, 30 περιστέρια, σε 12 φωλιές γεννούν κι 1 αυγό κλωσούνε. Τι είναι;
Για το σπίτι:
άσκηση 6 σελίδα 46 στο τετράδιο Εργασιών
Στο σχολείο έγιναν οι σελίδες 74-75 στο βιβλίο Μαθητή κι η άσκηση 5 στη σελίδα 46 στο τετράδιο Εργασιών. Επίσης, αναγνώστηκαν οι παραγωγές γραπτού λόγου που γράψαμε στο σπίτι.
Μελέτη Περιβάλλοντος:
ολοκληρώνουμε το Λεύκωμα
Ανάγνωση: σελίδα 74 (όσα παιδιά δυσκολεύονται, θα διαβάσουν μόνο το πορτοκαλί περίγραμμα)
Ορθογραφία: Οι τέσσερις φίλοι περπάτησαν τρεις μέρες και τρεις νύχτες, ώσπου τελικά βρήκαν τη μακρινή χώρα.
Αντιγραφή: 3 φορές την ορθογραφία
Τετράδιο Παραγωγής Γραπτού Λόγου:
Αινίγματα:
1. Τέσσερα αδερφάκια αγκαλιασμένα, σε ένα σεντουκάκι είναι κλεισμένα, τι είναι;
2. Βόδι δεν είναι, κέρατα έχει, γραμματικός δεν είναι, γράμματα γράφει, τι είναι;
3. Αν κι ο θρόνος μού ταιριάζει, θέση μου είναι το περβάζι, τι είναι;
4. 360 γερανοί, 30 περιστέρια, σε 12 φωλιές γεννούν κι 1 αυγό κλωσούνε. Τι είναι;
Για το σπίτι:
άσκηση 6 σελίδα 46 στο τετράδιο Εργασιών
Στο σχολείο έγιναν οι σελίδες 74-75 στο βιβλίο Μαθητή κι η άσκηση 5 στη σελίδα 46 στο τετράδιο Εργασιών. Επίσης, αναγνώστηκαν οι παραγωγές γραπτού λόγου που γράψαμε στο σπίτι.
Μελέτη Περιβάλλοντος:
ολοκληρώνουμε το Λεύκωμα