Γλώσσα:
Ανάγνωση: σελίδα 6 (από εδώ και πέρα, εργαζόμαστε στο Β' τεύχος)
Ορθογραφία: Είναι πολύχρωμο σαν ουράνιο τόξο, έχει κίτρινα αυτιά, πορτοκαλί μύτη, μια φουντωτή ουρά σαν σκιουράκι και μιλά με σιγανή και τραγουδιστή φωνή.
Αντιγραφή: 3 φορές την ορθογραφία
Τετράδιο Παραγωγής Γραπτού Λόγου:
Να φτιάξω προτάσεις με τις λέξεις: φαγητό, ρούχα, αγάπη, νερό, αγκαλιά.
Στο σχολείο έγιναν οι σελίδες 6-7 στο βιβλίο Μαθητή κι η σελίδα 51 στο τετράδιο Εργασιών.
Μαθηματικά:
Να γίνουν οι πράξεις στο τετράδιο:
(Οι πράξεις πρέπει να γίνουν με τον τρόπο που μάθαμε σήμερα. Η θεωρία βρίσκεται στις ασκήσεις της Δευτέρας.)
70-54=
60-18=
80-55=
90-46=
80-62=
50-13=
50-21=
60-49=
Στο σχολείο εξηγήσαμε (κι αυτή τη φορά καταλάβαμε) τη θεωρία της αφαίρεσης που είχαμε πρωτοπεί τη Δευτέρα.
Μελέτη Περιβάλλοντος:
συζητήσαμε για τα δικαιώματα των παιδιών (σελίδες 49-50 στο βιβλίο Μαθητή) κι είδαμε ένα πολύ ωραίο βίντεο.
Ανάγνωση: σελίδα 6 (από εδώ και πέρα, εργαζόμαστε στο Β' τεύχος)
Ορθογραφία: Είναι πολύχρωμο σαν ουράνιο τόξο, έχει κίτρινα αυτιά, πορτοκαλί μύτη, μια φουντωτή ουρά σαν σκιουράκι και μιλά με σιγανή και τραγουδιστή φωνή.
Αντιγραφή: 3 φορές την ορθογραφία
Τετράδιο Παραγωγής Γραπτού Λόγου:
Να φτιάξω προτάσεις με τις λέξεις: φαγητό, ρούχα, αγάπη, νερό, αγκαλιά.
Στο σχολείο έγιναν οι σελίδες 6-7 στο βιβλίο Μαθητή κι η σελίδα 51 στο τετράδιο Εργασιών.
Μαθηματικά:
Να γίνουν οι πράξεις στο τετράδιο:
(Οι πράξεις πρέπει να γίνουν με τον τρόπο που μάθαμε σήμερα. Η θεωρία βρίσκεται στις ασκήσεις της Δευτέρας.)
70-54=
60-18=
80-55=
90-46=
80-62=
50-13=
50-21=
60-49=
Στο σχολείο εξηγήσαμε (κι αυτή τη φορά καταλάβαμε) τη θεωρία της αφαίρεσης που είχαμε πρωτοπεί τη Δευτέρα.
Μελέτη Περιβάλλοντος:
συζητήσαμε για τα δικαιώματα των παιδιών (σελίδες 49-50 στο βιβλίο Μαθητή) κι είδαμε ένα πολύ ωραίο βίντεο.