Γλώσσα:
Για το σπίτι:
1) άσκηση 2 σελίδα 18 στο βιβλίο Εργασιών
2) ορθογραφία τις υπογραμμισμένες λέξεις στη σελίδα 84
3) διαλέγω 5 λέξεις από τις υπογραμμισμένες λέξεις και φτιάχνω προτάσεις.
Στο σχολείο διαβάσαμε τις σελίδες 83-86 στο βιβλίο Μαθητή και κάναμε παραγωγή γραπτού λόγου, σύμφωνα με το σχεδιάγραμμα στη σελίδα 86.
Μαθηματικά:
Για το σπίτι:
1) ξανακοιτώ τη θεωρία α στη σελίδα 90 στο βιβλίο Μαθητή.
2) προβλήματα 3-5 στις σελίδες 7-8 στο βιβλίο Εργασιών (σήμερα μοιράστηκε το Γ τεύχος). Τα προβλήματα θα λυθούν με αναγωγή στη μονάδα!
Στο σχολείο μάθαμε πώς λύνουμε προβλήματα αντίστροφων ποσών με αναγωγή στη μονάδα (πρώτα πολλαπλασιασμός και μετά διαίρεση).
Γεωγραφία:
Για το σπίτι:
1) τα υπογραμμισμένα στις σελίδες 87-89 στο βιβλίο Μαθητή
2) άσκηση 2 σελίδα 37 στο βιβλίο Εργασιών
3) μπορώ να απολαύσω τα φιορδ της Νορβηγίας.
Στο σχολείο μάθαμε για τον οριζόντιο διαμελισμό της Ευρώπης.
Για το σπίτι:
1) άσκηση 2 σελίδα 18 στο βιβλίο Εργασιών
2) ορθογραφία τις υπογραμμισμένες λέξεις στη σελίδα 84
3) διαλέγω 5 λέξεις από τις υπογραμμισμένες λέξεις και φτιάχνω προτάσεις.
Στο σχολείο διαβάσαμε τις σελίδες 83-86 στο βιβλίο Μαθητή και κάναμε παραγωγή γραπτού λόγου, σύμφωνα με το σχεδιάγραμμα στη σελίδα 86.
Μαθηματικά:
Για το σπίτι:
1) ξανακοιτώ τη θεωρία α στη σελίδα 90 στο βιβλίο Μαθητή.
2) προβλήματα 3-5 στις σελίδες 7-8 στο βιβλίο Εργασιών (σήμερα μοιράστηκε το Γ τεύχος). Τα προβλήματα θα λυθούν με αναγωγή στη μονάδα!
Στο σχολείο μάθαμε πώς λύνουμε προβλήματα αντίστροφων ποσών με αναγωγή στη μονάδα (πρώτα πολλαπλασιασμός και μετά διαίρεση).
Γεωγραφία:
Για το σπίτι:
1) τα υπογραμμισμένα στις σελίδες 87-89 στο βιβλίο Μαθητή
2) άσκηση 2 σελίδα 37 στο βιβλίο Εργασιών
3) μπορώ να απολαύσω τα φιορδ της Νορβηγίας.
Στο σχολείο μάθαμε για τον οριζόντιο διαμελισμό της Ευρώπης.