Γλώσσα:
1) ορθογραφία παράγραφο σελίδας 12 (Πέντε λεπτά... εξημερωμένο).
2) χρονική αντικατάσταση των ρημάτων καλύπτω και χρησιμοποιούμαι στο τετράδιο
Στο σχολείο διαβάσαμε το κείμενο στις σελίδες 11-13, κάναμε την άσκηση 1 στη σελίδα 13 και θυμηθήκαμε πώς κάνουμε χρονική αντικατάσταση (η σειρά των ρημάτων βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας 14). Ξεκινήσαμε να προβάλουμε στον προτζέκτορα τις παραγωγές γραπτού λόγου, κάναμε τις περισσότερες κι οι υπόλοιπες θα γίνουν την Παρασκευή. Προσοχή: δε θα δείτε σημειώσεις μου πάνω στο τετράδιο επειδή οι παρατηρήσεις ήταν προφορικές, ώστε να ωφεληθούν όλοι οι μαθητές.
Μαθηματικά:
Για το σπίτι: τις ασκήσεις 2, 3 και τα προβλήματα 1, 2, 3 στις σελίδες 11-12 στο βιβλίο Εργασιών (στο πρόβλημα 3, η εκφώνηση εννοεί ότι το χαρτζιλίκι θα δίνεται μόνο τις 5 εργάσιμες μέρες).
Στο σχολείο μάθαμε πώς μετατρέπουμε τον δεκαδικό αριθμό σε κλάσμα και το αντίστροφο. Η αντίστοιχη θεωρία υπάρχει στη σελίδα 14 του βιβλίου Μαθητή. Έγιναν πράξεις εμπέδωσης στον πίνακα.
Η δεύτερη μέρα του κουίζ:
1) ορθογραφία παράγραφο σελίδας 12 (Πέντε λεπτά... εξημερωμένο).
2) χρονική αντικατάσταση των ρημάτων καλύπτω και χρησιμοποιούμαι στο τετράδιο
Στο σχολείο διαβάσαμε το κείμενο στις σελίδες 11-13, κάναμε την άσκηση 1 στη σελίδα 13 και θυμηθήκαμε πώς κάνουμε χρονική αντικατάσταση (η σειρά των ρημάτων βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας 14). Ξεκινήσαμε να προβάλουμε στον προτζέκτορα τις παραγωγές γραπτού λόγου, κάναμε τις περισσότερες κι οι υπόλοιπες θα γίνουν την Παρασκευή. Προσοχή: δε θα δείτε σημειώσεις μου πάνω στο τετράδιο επειδή οι παρατηρήσεις ήταν προφορικές, ώστε να ωφεληθούν όλοι οι μαθητές.
Μαθηματικά:
Για το σπίτι: τις ασκήσεις 2, 3 και τα προβλήματα 1, 2, 3 στις σελίδες 11-12 στο βιβλίο Εργασιών (στο πρόβλημα 3, η εκφώνηση εννοεί ότι το χαρτζιλίκι θα δίνεται μόνο τις 5 εργάσιμες μέρες).
Στο σχολείο μάθαμε πώς μετατρέπουμε τον δεκαδικό αριθμό σε κλάσμα και το αντίστροφο. Η αντίστοιχη θεωρία υπάρχει στη σελίδα 14 του βιβλίου Μαθητή. Έγιναν πράξεις εμπέδωσης στον πίνακα.
Η δεύτερη μέρα του κουίζ: