Γλώσσα:
Ανάγνωση: την ίδια με σήμερα
Ορθογραφία: Η αφίσα θέλει να τραβήξει την προσοχή και μας δίνει πληροφορίες για ένα γεγονός, ένα θέαμα, μια εκδήλωση.
Αντιγραφή: 3 φορές την ορθογραφία
Δε θα έχουμε κάποια γραπτή άσκηση, για να δώσουμε βάρος στα Μαθηματικά.
Στο σχολείο έγιναν η σελίδα 18 στο βιβλίο Μαθητή κι οι σελίδες 60-61 στο τετράδιο Εργασιών.
Μαθηματικά:
1) Ο Χαράλαμπος έχει 26 μαρκαδόρους. Ο Θανάσης έχει 4 λιγότερους, ενώ ο Άγγελος έχει 7 περισσότερους. Πόσους έχουν και τα τρία παιδιά μαζί;
2) Ο ένας Χρήστος σήκωσε 28 φορές το χέρι του για να πάει στην τουαλέτα, ο άλλος Χρήστος 6 φορές λιγότερες κι ο τρίτος Χρήστος 17 φορές περισσότερες. Πόσες φορές σήκωσαν τα χέρια τους τα τρία παιδιά συνολικά;
3) Στο πρωτάθλημα μπάσκετ, ο Ολυμπιακός έχει 24 βαθμούς, ο Παναθηναϊκός έχει 5 βαθμούς περισσότερους κι η ΑΕΚ έχει 3 βαθμούς λιγότερους από τον Ολυμπιακό. Πόσους βαθμούς έχουν και οι τρεις ομάδες μαζί;
Στο σχολείο κάναμε προβλήματα εξάσκησης στο τετράδιο.
Μελέτη Περιβάλλοντος:
Συγκεντρώσαμε τις ερωτήσεις των παιδιών. Ώρα να περάσουμε στην επόμενη φάση της εργασίας, η οποία... είναι έκπληξη!
Ανάγνωση: την ίδια με σήμερα
Ορθογραφία: Η αφίσα θέλει να τραβήξει την προσοχή και μας δίνει πληροφορίες για ένα γεγονός, ένα θέαμα, μια εκδήλωση.
Αντιγραφή: 3 φορές την ορθογραφία
Δε θα έχουμε κάποια γραπτή άσκηση, για να δώσουμε βάρος στα Μαθηματικά.
Στο σχολείο έγιναν η σελίδα 18 στο βιβλίο Μαθητή κι οι σελίδες 60-61 στο τετράδιο Εργασιών.
Μαθηματικά:
1) Ο Χαράλαμπος έχει 26 μαρκαδόρους. Ο Θανάσης έχει 4 λιγότερους, ενώ ο Άγγελος έχει 7 περισσότερους. Πόσους έχουν και τα τρία παιδιά μαζί;
2) Ο ένας Χρήστος σήκωσε 28 φορές το χέρι του για να πάει στην τουαλέτα, ο άλλος Χρήστος 6 φορές λιγότερες κι ο τρίτος Χρήστος 17 φορές περισσότερες. Πόσες φορές σήκωσαν τα χέρια τους τα τρία παιδιά συνολικά;
3) Στο πρωτάθλημα μπάσκετ, ο Ολυμπιακός έχει 24 βαθμούς, ο Παναθηναϊκός έχει 5 βαθμούς περισσότερους κι η ΑΕΚ έχει 3 βαθμούς λιγότερους από τον Ολυμπιακό. Πόσους βαθμούς έχουν και οι τρεις ομάδες μαζί;
Στο σχολείο κάναμε προβλήματα εξάσκησης στο τετράδιο.
Μελέτη Περιβάλλοντος:
Συγκεντρώσαμε τις ερωτήσεις των παιδιών. Ώρα να περάσουμε στην επόμενη φάση της εργασίας, η οποία... είναι έκπληξη!