Γλώσσα:
Ανάγνωση: σελίδες 58-59
Ορθογραφία: Η Μαρίνα άρχισε να διαβάζει το βιβλίο που διάλεξε.
Αντιγραφή: σελίδα 59 (πρώτη παράγραφος, 3 φορές)
Διάβασμα: διαβάζω καλά τη θεωρία των ρημάτων που έχουμε γράψει στο τετράδιο της Ορθογραφίας. Η μαμά μού λέει παραδείγματα ρημάτων και βρίσκω αν γράφονται στο χτες με -η ή με -ι.
Στο σχολείο έγινε δισέλιδη φωτοτυπία.
Μαθηματικά:
Εξασκούμαι με όποιον θέλω (μεγαλύτερο αδερφάκι/φίλο/μαμά) με τα χρήματα που κόψαμε στην τάξη.
Στο σχολείο κόψαμε τα χρήματα της σελίδας 83 κι εξασκηθήκαμε παίζοντας, είτε όλοι με τον δάσκαλο είτε σε δυάδες.
Ανάγνωση: σελίδες 58-59
Ορθογραφία: Η Μαρίνα άρχισε να διαβάζει το βιβλίο που διάλεξε.
Αντιγραφή: σελίδα 59 (πρώτη παράγραφος, 3 φορές)
Διάβασμα: διαβάζω καλά τη θεωρία των ρημάτων που έχουμε γράψει στο τετράδιο της Ορθογραφίας. Η μαμά μού λέει παραδείγματα ρημάτων και βρίσκω αν γράφονται στο χτες με -η ή με -ι.
Στο σχολείο έγινε δισέλιδη φωτοτυπία.
Μαθηματικά:
Εξασκούμαι με όποιον θέλω (μεγαλύτερο αδερφάκι/φίλο/μαμά) με τα χρήματα που κόψαμε στην τάξη.
Στο σχολείο κόψαμε τα χρήματα της σελίδας 83 κι εξασκηθήκαμε παίζοντας, είτε όλοι με τον δάσκαλο είτε σε δυάδες.