Γλώσσα:
1) σύμφωνα με την άσκηση 6 στη σελίδα 11 στο βιβλίο Μαθητή, να κλίνω στο τετράδιο το συνεχής και το επιεικής στα τρία πρόσωπα.
2) ορθογραφία σελίδα 8 (την εισαγωγική παράγραφο)
3) άσκηση 5 στη σελίδα 55 στο βιβλίο Εργασιών
4) άσκηση 8 σελίδα 12 στο βιβλίο Μαθητή
5) εξασκούμαι στα επίθετα.
Στο σχολείο διαβάσαμε τις σελίδες 8-11 στο βιβλίο Μαθητή (σήμερα μοιράστηκε το δεύτερο τεύχος) για τις καταστροφές στις καλλιέργειες.
Φυσική:
Στο σχολείο μάθαμε για το κύτταρο και διαβάσαμε τις σελίδες 65-68 στο βιβλίο Εργασιών.
Κυκλοφοριακή Αγωγή:
Διαβάσαμε το παραμύθι O φίλος μου ο ποδηλατάκιας.
1) σύμφωνα με την άσκηση 6 στη σελίδα 11 στο βιβλίο Μαθητή, να κλίνω στο τετράδιο το συνεχής και το επιεικής στα τρία πρόσωπα.
2) ορθογραφία σελίδα 8 (την εισαγωγική παράγραφο)
3) άσκηση 5 στη σελίδα 55 στο βιβλίο Εργασιών
4) άσκηση 8 σελίδα 12 στο βιβλίο Μαθητή
5) εξασκούμαι στα επίθετα.
Στο σχολείο διαβάσαμε τις σελίδες 8-11 στο βιβλίο Μαθητή (σήμερα μοιράστηκε το δεύτερο τεύχος) για τις καταστροφές στις καλλιέργειες.
Φυσική:
1) μπορώ να εξασκηθώ στο κύτταρο με τον διαγωνισμό,
2) τις σελίδες 65-68 στο βιβλίο Εργασιών
3) άσκηση 3 σελίδα 68 στο βιβλίο Εργασιών
4) φέρνω τα απαραίτητα υλικά για τα πειράματα στις σελίδες 72-74 στο βιβλίο Εργασιών
4) φέρνω τα απαραίτητα υλικά για τα πειράματα στις σελίδες 72-74 στο βιβλίο Εργασιών
Στο σχολείο μάθαμε για το κύτταρο και διαβάσαμε τις σελίδες 65-68 στο βιβλίο Εργασιών.
Κυκλοφοριακή Αγωγή:
Διαβάσαμε το παραμύθι O φίλος μου ο ποδηλατάκιας.