Γλώσσα:
Για το σπίτι:
Τίποτα, γιατί η επόμενη φορά που έχουμε Γλώσσα είναι η επόμενη Τρίτη, αλλά μεσολαβεί σαββατοκύριακο όπου η σάκα μένει στο σχολείο.
Στο σχολείο, στο τρίωρο της Γλώσσας, εξηγήσαμε γιατί έπρεπε να ξαναγίνει η κλήρωση από την αρχή, γράψαμε το επαναληπτικό διαγώνισμα της Γεωγραφίας (για να έχουμε φρέσκο μυαλό, κάτι που δε θα γινόταν την τελευταία ώρα), κάναμε την κλήρωση και πρόβα για την παρέλαση.
Ιστορία:
Για το σπίτι:
τα υπογραμμισμένα στις σελίδες 58-62 στο βιβλίο Μαθητή.
Στο σχολείο μάθαμε για τον Ρήγα Φεραίο και τον Αδαμάντιο Κοραή και διαβάσαμε τις σελίδες 58-62 στο βιβλίο Μαθητή.
Γεωγραφία:
Για το σπίτι:
Τίποτα, γιατί η επόμενη φορά που έχουμε Γεωγραφία είναι η επόμενη Τρίτη, αλλά μεσολαβεί σαββατοκύριακο όπου η σάκα μένει στο σχολείο.
Στο σχολείο διαβάσαμε τις σελίδες 30-31 στο βιβλίο Μαθητή, κάναμε την άσκηση 1 στη σελίδα 12 στο βιβλίο Εργασιών και μάθαμε για δύο πολύ ξεχωριστά νησιά. Τη νήσο Ντούσι στον Ειρηνικό Ωκεανό (ψάξτε την στους Χάρτες και την Τριστάν ντα Κούνια στον Ατλαντικό.
Για το σπίτι:
Τίποτα, γιατί η επόμενη φορά που έχουμε Γλώσσα είναι η επόμενη Τρίτη, αλλά μεσολαβεί σαββατοκύριακο όπου η σάκα μένει στο σχολείο.
Στο σχολείο, στο τρίωρο της Γλώσσας, εξηγήσαμε γιατί έπρεπε να ξαναγίνει η κλήρωση από την αρχή, γράψαμε το επαναληπτικό διαγώνισμα της Γεωγραφίας (για να έχουμε φρέσκο μυαλό, κάτι που δε θα γινόταν την τελευταία ώρα), κάναμε την κλήρωση και πρόβα για την παρέλαση.
Ιστορία:
Για το σπίτι:
τα υπογραμμισμένα στις σελίδες 58-62 στο βιβλίο Μαθητή.
Στο σχολείο μάθαμε για τον Ρήγα Φεραίο και τον Αδαμάντιο Κοραή και διαβάσαμε τις σελίδες 58-62 στο βιβλίο Μαθητή.
Γεωγραφία:
Για το σπίτι:
Τίποτα, γιατί η επόμενη φορά που έχουμε Γεωγραφία είναι η επόμενη Τρίτη, αλλά μεσολαβεί σαββατοκύριακο όπου η σάκα μένει στο σχολείο.
Στο σχολείο διαβάσαμε τις σελίδες 30-31 στο βιβλίο Μαθητή, κάναμε την άσκηση 1 στη σελίδα 12 στο βιβλίο Εργασιών και μάθαμε για δύο πολύ ξεχωριστά νησιά. Τη νήσο Ντούσι στον Ειρηνικό Ωκεανό (ψάξτε την στους Χάρτες και την Τριστάν ντα Κούνια στον Ατλαντικό.