Γλώσσα:
Ανάγνωση: τα ίδια
Ορθογραφία: Εύχομαι να φάω μελιτζάνες. Το τσεκούρι είναι πάνω στο παγκάκι.
Αντιγραφή: -
Φωτοτυπία:
Στο σχολείο έγινε δισέλιδη φωτοτυπία.
Μαθηματικά:
Φωτοτυπία:
Να μη γίνει η άσκηση 3. Οι ασκήσεις 1 και 2 να γίνουν χωρίς τα ποδαράκια, μόνο με τα δαχτυλάκια, όπως έχουν διδαχθεί τα παιδιά.
Στο σχολείο έγιναν οι σελίδες 42-43 στο βιβλίο μαθητή κι οι σελίδες 36-37 του βιβλίου Εργασιών. Δε διδάχθηκε η θεωρία όπως την εξηγεί το βιβλίο, αλλά συνεχίσαμε να μετράμε με τα δαχτυλάκια.
Ανάγνωση: τα ίδια
Ορθογραφία: Εύχομαι να φάω μελιτζάνες. Το τσεκούρι είναι πάνω στο παγκάκι.
Αντιγραφή: -
Φωτοτυπία:
Στο σχολείο έγινε δισέλιδη φωτοτυπία.
Μαθηματικά:
Φωτοτυπία:
Να μη γίνει η άσκηση 3. Οι ασκήσεις 1 και 2 να γίνουν χωρίς τα ποδαράκια, μόνο με τα δαχτυλάκια, όπως έχουν διδαχθεί τα παιδιά.
Στο σχολείο έγιναν οι σελίδες 42-43 στο βιβλίο μαθητή κι οι σελίδες 36-37 του βιβλίου Εργασιών. Δε διδάχθηκε η θεωρία όπως την εξηγεί το βιβλίο, αλλά συνεχίσαμε να μετράμε με τα δαχτυλάκια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου