Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

Επαναληπτικές ασκήσεις για την Τρίτη

1) Πολύ-πολλή-πολλοί-πολλές;

Έφαγα μια ________ νόστιμη πίτσα και τώρα θα έχω ________ απαιτήσεις από την πιτσαρία της γειτονιάς μου.

Μια ________ ψηλή καμηλοπάρδαλη έφαγε φρούτα από το ψηλό δέντρο.

________ φορές νιώθω ________ μοναξιά.

Έκανα ________ προσπάθεια να λύσω την άσκηση αλλά ήταν ________ δύσκολη. ________ συμμαθητές μου όμως τα κατάφεραν. Μπράβο τους!

"________ κίνηση σήμερα στην Αθήνα. Έκανα ________ ώρα να φτάσω στη δουλειά μου κι ήμουν ________ ταλαιπωρημένη".

2) Βρες τον κανόνα στις αριθμητικές ακολουθίες:

4, 8, 12, 16, .......

23, 19, 38, 34, 68, 64, .............

10, 16, 22, 28, ........

3) Σχεδίασε έναν κύβο. Τώρα χρωμάτισε με κόκκινο χρώμα τις κορυφές του και με πράσινο τις ακμές του.

Μην επιχειρήσετε να λύσετε αυτές τις ασκήσεις αν πρώτα δεν έχετε λύσει όλες τις ασκήσεις που κάναμε μαζί, είτε στην τάξη είτε στο σπίτι, σε βιβλία, τετράδια και φωτοτυπίες.

Να κοιτάξετε τη δημοσίευση με τις απαντήσεις αφού πρώτα θα έχετε προσπαθήσει φιλότιμα.

Και πάλι νέο πρόγραμμα!

Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα Θρησκευτικά Γλώσσα ...